JSME INTERNETOVÁ NÁKUPNÍ GALERIE

  1. JAK TO, ŽE JE POŠTOVNÉ ZDARMA?

1.1. V dnešní době snad už není veřejným tajemstvím, že převážná část elektroniky a jiných produktů pochází z Číny nebo Taiwanu.

1.2 Zboží, které se nachází v internetové galerii www.zenkys.cz je Vám dodáváno přímo od prvotních Dodavatelů, t.j. Prodávajících, sídlících v Asii, nikoliv od naší společnosti.

1.3. Poštovné je dotováno ze strany samotných Dodavatelů z Asie.

1.4. Cenu poštovného jsme dokázali minimalizovat díky velkému počtu zásilek, které Dodavatelé zasílají přímo Vám, Kupujícím. Důležitou zásadou v obchodním modelu internetové nákupní galerie www.zenkys.cz, kterou se beze zbytku řídíme, je to, že nepřičítáme cenu poštovného ke zboží, ale odečítáme z naší odměny za zprostředkování, tj. z naší provize. Částky uvedené u jednotlivého zboží na internetové galerii www.zenkys.cz tvoří součet naší odměny za zprostředkování a kupní ceny za zboží od Dodavatele včetně nákladů na dopravu k Vám. Na první pohled nemusíte poznat rozdíl, ovšem zkuste porovnat naše ceny s konkurencí a poznáte rozdíl.

1.5. Zásilka se zbožím tedy bude odeslána z Asie Prodávajícím, Dodavatelem, přímo Vám, Kupujícím. Zásilka je standardně doručena Českou poštou.

 

  1. FUNGOVÁNÍ REKLAMACÍ VAD ZBOŽÍ

2.1. Je třeba si uvědomit, kdo je Prodávající nebo-li Dodavatel, kdo Kupující a kdo Zprostředkovatel.

Kupující je ten, kdo si objedná zprostředkování koupě zboží od asijských prodávajících v internetové galerii www.zenkys.cz. Prodávající je distributor z Asie. Zprostředkovatelem koupě zboží jsme my, společnost eglobal shop s.r.o., IČ: 10995161, se sídlem v Praze, náměstí I. P. Pavlova 1789/5, 120 00, Česká republika.

Prosím uvědomte si, že reklamovat kvalitu zboží musí Kupující u Prodávajícího, nikoliv u Zprostředkovatele.

Zasílat zboží na reklamaci zpět Dodavateli do Asie vyjde běžného Kupujícího nepřiměřeně draho a hlavně to dlouho trvá. Vyplatí se proto reklamovat jen drahé věci.

2.2. Naše společnost Vám může zajistit i reklamaci zboží u asijského Dodavatele, blíže se o této službě dozvíte ve Všeobecných obchodních podmínkách, které doporučujeme pečlivě přečíst.



  1. FUNGOVÁNÍ REKLAMACE NAŠICH SLUŽEB, GARANCE DORUČENÍ NEBO VRÁCENÍ PENĚZ VE LHŮTĚ 90 DNÍ

3.1. Co když se např. ztratí zásilka při přepravě?

Taková situace se často nenastává, o postupu přepravy máme přehled. Jestliže však taková nastane, je naše společnost připravena vzít odpovědnost na sebe a na naše náklady necháme Dodavatele zaslat zboží znovu.

3.2. Pokud Vám, jako Kupujícím, není zboží doručeno ve lhůtě 90 dní od učinění objednávky, kterou se rozumí, že nám doručíte výběr zboží a současně na náš účet zaplatíte částku představující součet odměny za zprostředkování a kupní ceny za zboží od Dodavatele, můžete nás požádat o vrácení peněz v plné výši nebo o opětovné objednání zboží od Dodavatele. Peníze v takovém případě vracíme na Vámi sdělený bankovní účet.

 

  1. ZAPLACENÍ ZA ZBOŽÍ

4.1. V internetové nákupní galerie www.zenkys.cz je možné platit bankovním převodem, vkladem na náš účet nebo jinou nabízenou online platební metodou. V případě, že Vám budeme peníze vracet my, činíme tak vždy na bankovní účet, který nám za tím účelem sdělíte. 

4.2. Vzhledem k tomu, že Dodavatelé z Asie na dobírku zboží nezasílají, není platba dobírkou z podstaty při zaslání zboží z Asie možná.

4.3. V průběhu doručení zboží může dojít k celnímu projednání zboží.

 

  1. OSTATNÍ

Jestliže Vám princip objednání není jasný, či máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

Před výběrem zboží si prosím přečtěte všeobecné obchodní podmínky.