JSME INTERNETOVÁ NÁKUPNÍ GALERIE
- JAK TO, ŽE JE POŠTOVNÉ ZDARMA?
1.1. V dnešní době snad už není veřejným tajemstvím, že převážná část elektroniky a jiných produktů pochází z Číny nebo Taiwanu.
1.2 Zboží, které se nachází v internetové galerii www.zenkys.cz je Vám dodáváno přímo od prvotních Dodavatelů, t.j. Prodávajících, sídlících v Asii, nikoliv od naší společnosti.
1.3. Poštovné je dotováno ze strany samotných Dodavatelů z Asie.
1.4. Cenu poštovného jsme dokázali minimalizovat díky velkému počtu zásilek, které Dodavatelé zasílají přímo Vám, Kupujícím. Důležitou zásadou v obchodním modelu internetové nákupní galerie www.zenkys.cz, kterou se beze zbytku řídíme, je to, že nepřičítáme cenu poštovného ke zboží, ale odečítáme z naší odměny za zprostředkování, tj. z naší provize. Částky uvedené u jednotlivého zboží na internetové galerii www.zenkys.cz tvoří součet naší odměny za zprostředkování a kupní ceny za zboží od Dodavatele včetně nákladů na dopravu k Vám. Na první pohled nemusíte poznat rozdíl, ovšem zkuste porovnat naše ceny s konkurencí a poznáte rozdíl.
1.5. Zásilka se zbožím tedy bude odeslána z Asie Prodávajícím, Dodavatelem, přímo Vám, Kupujícím. Zásilka je standardně doručena Českou poštou.
- FUNGOVÁNÍ REKLAMACÍ VAD ZBOŽÍ
2.1. Je třeba si uvědomit, kdo je Prodávající nebo-li Dodavatel, kdo Kupující a kdo Zprostředkovatel.
Kupující je ten, kdo si objedná zprostředkování koupě zboží od asijských prodávajících v internetové galerii www.zenkys.cz. Prodávající je distributor z Asie. Zprostředkovatelem koupě zboží jsme my, společnost eglobal shop s.r.o., IČ: 10995161, se sídlem v Praze, náměstí I. P. Pavlova 1789/5, 120 00, Česká republika.
Prosím uvědomte si, že reklamovat kvalitu zboží musí Kupující u Prodávajícího, nikoliv u Zprostředkovatele.
Zasílat zboží na reklamaci zpět Dodavateli do Asie vyjde běžného Kupujícího nepřiměřeně draho a hlavně to dlouho trvá. Vyplatí se proto reklamovat jen drahé věci.
2.2. Naše společnost Vám může zajistit i reklamaci zboží u asijského Dodavatele, blíže se o této službě dozvíte ve Všeobecných obchodních podmínkách, které doporučujeme pečlivě přečíst.
- FUNGOVÁNÍ REKLAMACE NAŠICH SLUŽEB, GARANCE DORUČENÍ NEBO VRÁCENÍ PENĚZ VE LHŮTĚ 90 DNÍ
3.1. Co když se např. ztratí zásilka při přepravě?
Taková situace se často nenastává, o postupu přepravy máme přehled. Jestliže však taková nastane, je naše společnost připravena vzít odpovědnost na sebe a na naše náklady necháme Dodavatele zaslat zboží znovu.
3.2. Pokud Vám, jako Kupujícím, není zboží doručeno ve lhůtě 90 dní od učinění objednávky, kterou se rozumí, že nám doručíte výběr zboží a současně na náš účet zaplatíte částku představující součet odměny za zprostředkování a kupní ceny za zboží od Dodavatele, můžete nás požádat o vrácení peněz v plné výši nebo o opětovné objednání zboží od Dodavatele. Peníze v takovém případě vracíme na Vámi sdělený bankovní účet.
- ZAPLACENÍ ZA ZBOŽÍ
4.1. V internetové nákupní galerie www.zenkys.cz je možné platit bankovním převodem, vkladem na náš účet nebo jinou nabízenou online platební metodou. V případě, že Vám budeme peníze vracet my, činíme tak vždy na bankovní účet, který nám za tím účelem sdělíte.
4.2. Vzhledem k tomu, že Dodavatelé z Asie na dobírku zboží nezasílají, není platba dobírkou z podstaty při zaslání zboží z Asie možná.
4.3. V průběhu doručení zboží může dojít k celnímu projednání zboží.
- OSTATNÍ
Jestliže Vám princip objednání není jasný, či máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
Před výběrem zboží si prosím přečtěte všeobecné obchodní podmínky.